Monster Munch "Zabawa, aż strach"

Od 4 września trwa konkurs marki z portfolio The Lorenz Bahlsen Snack-World.

Duszki zapraszają do udziału w konkursie fotograficznym, w którym przewidziane nagrody spowodują, że uśmiech wywołany zabawą, pozostanie w pamięci na długo.

Wystarczy do 23 listopada kupić dowolną paczkę Monster Munch, zrobić strasznie zabawną minę, pstryknąć zdjęcie i zarejestrować je na stronie www.

Codziennie do wygrania 4 produkty Socialdruk, co tydzień FujiFilm Instax Mini 9. Nagrodą główną jest lustrzanka Nikon D5300.

Akcja promocyjna komunikowana jest na banderoli promocyjnej i specjalnie dedykowanych materiałach POSM.

Więcej informacji na www.monstermunch.pl.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.