Galeria Bronowice w kreatywnej kampanii

Krakowskie centrum handlowe w humorystyczny sposób promuje jesienno-zimowe kolekcje.

Na nośnikach outdoorowych w Krakowie można zobaczyć charakterystyczne dla centrum handlowego key visuale z hasłem „Apetyt rośnie w miarę mierzenia”.

Kampania wsparta została działaniami w Internecie oraz public relations.

Jesienno-zimowa odsłona kampanii wizerunkowej Galerii Bronowice opiera się na hasłach, będących parafrazami znanych przysłów lub powiedzeń.

Zmienione słowa zostały dobrane tak, aby pasowały do „oryginału”, jednocześnie odwołując się, z przymrużeniem oka, do mody. Wszystkie kreacje wyróżnia spójny layout z charakterystycznym dla Galerii Bronowice elementem architektonicznym budynku i brand claimem „Miejsce na Twój Czas”.

Kampania obejmuje swym zasięgiem Kraków i okolice. Billboardy usytuowane są w najbardziej ruchliwych punktach miasta, a także na wewnętrznych nośnikach w Galerii.

Rok 2017 to zmiana wizerunku Galerii Bronowice, a nową linię kreatywną można oglądać od początku roku. Na billboardach, różniących się w zależności od organizowanego wydarzenia, sezonu czy akcji, pojawiły się między innymi hasła: „Co ma wisieć, kupię żonie”, „Jedna sukienka wiosny nie czyni”, „Do trzech razy sztuka”.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.