Medisept wchodzi na rynek detaliczny

Polski producent profesjonalnych produktów do dezynfekcji rozszerza ofertę o linię konsumencką, ponieważ - jak twierdzi - tego oczekiwali konsumenci.

– W związku z rozwojem przedsiębiorstwa, a także licznymi zapytaniami o dostępność naszych produktów dla konsumenta detalicznego, postanowiliśmy wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom i wprowadzić nasze produkty na rynek FMCG – mówi Joanna Stąsik, kierownik działu marketingu w Medisept.

I tłumaczy, że w oparciu o doświadczenie z rynku profesjonalnego firma stworzyła linię środków biobójczych do codziennego użytku. Obecnie w ofercie są trzy produkty, jednak firma planuje poszerzanie asortymentu. 

Nowości na razie dostępne są w drogeriach sieci Rossmann (od 15 września). Są to spray do dezynfekcji rąk, spray do dezynfekcji stóp oraz spray do dezynfekcji powierzchni – wszystkie o działaniu bakteriobójczym, drożdżakobójczym, ograniczonym wirusobójczym oraz likwidującym prątki gruźlicy.

Medisept to polski producent kompleksowych rozwiązań w zakresie utrzymania higieny i dezynfekcji. Od 20 lat działa na rynkach europejskich, dostarczając rozwiązania dla sektora profesjonalnego, między innymi dla szpitali i usług medycznych. 

Joanna Hamdan 5292 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.