Douglas ma już 128 perfumerii

Najnowsza placówka sieci ruszyła w warszawskiej Galerii Północnej.

Nowa perfumeria zajmuje powierzchnię 322 mkw. i znajduje się na parterze Galerii Północnej. Jest
zaaranżowana zgodnie z nowym CI wdrożonym w sieci Douglas w całej Europie na początku 2017
roku. W perfumerii rozbudowano również strefę warsztatów makijażowych i porad pielęgnacyjnych.

W ofercie Douglas znajduje się prawie 40 tys. produktów, w tym ponad 300 światowych i polskich marek, m.in. Chanel, Sensai, Giorgio Armani Cosmetics, Estee Lauder, NYX, Laura Mercier, Collistar, Michael Kors, The Balm, Douglas Make-up, Douglas Naturals, Douglas Home Spa. Wszystko to dzięki specjalnemu terminalowi połączonemu ze sklepem internetowym. Za jego pośrednictwem każdy klient perfumerii może zamówić dowolny produkt z portfolio sieci.

W perfumerii Douglas w Galerii Północnej dostępne są również usługi takie jak: makijaż na każdą okazję,
indywidualne konsultacje pielęgnacyjne i zapachowe czy cyfrowy dobór podkładu wykonywany za
pomocą urządzenia Douglas Color Expert. Ponadto każdy klient ma możliwość skorzystania z bezpłatnego pakowania na prezent.

Do końca roku sieć planuje otwarcie czterech nowych filii. Równocześnie stale modernizuje pozostałe
sklepy.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.