Ponad 65 tys. warszawiaków na otwarciu Galerii Północnej

Pierwsze centrum handlowe na Białołęce, które swoje podwoje otworzyło 14 września, do północy witało klientów rabatami i ofertami promocyjnymi oraz atrakcjami dla dzieci i dorosłych.

Już o godzinie 12:00 przed głównym wejściem do galerii od ul. Światowida zebrało się ponad tysiąc osób, czekających na otwarcie obiektu. W samo południe przecięta została wstęga i pierwsi klienci ruszyli na zakupy i do oglądania obiektu.

- Pierwsze komentarze naszych gości pokazują, że wpisaliśmy się w oczekiwania klientów. W mediach społecznościowych pojawiło się dużo pozytywnych opinii dotyczących architektury Galerii Północnej, jasnych, otwartych przestrzeni i ogrodu na dachu. Klienci chwalili czas spędzony na food courcie, rozwiązania zaprojektowane z myślą o rodzinach z dziećmi oraz nowe marki, które debiutują w Galerii Północnej. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyły się sklepy sieci Hamleys oraz Homla – komentuje pierwszy dzień działalności obiektu Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej.

Pierwszego dnia ogromnym zainteresowaniem klientów cieszyły się m.in. sklepy z elektroniką – RTV EURO AGD i iSpot oraz pierwszy w Polsce sklep brytyjskiej sieci Hamleys. Oficjalny dostawca zabawek na brytyjski dwór królewski przygotował dla gości animacje i paradę zabawek. Oblężenie przeżywały sieci debiutujące na warszawskim rynku Newbie i Homla oraz sklepy marek odzieżowych i obuwniczych, w których najnowsze kolekcje dostępne są z atrakcyjnymi rabatami. Goście chętnie odwiedzali także ogród na dachu oraz korzystali z animacji zlokalizowanych na terenie Galerii Północnej. Na scenie ustawionej przy wejściu od strony ulicy Trakt Nadwiślański przez cały dzień organizowane były konkursy i zabawy z nagrodami.

Na uczestników, którzy wykazali się wiedzą dotyczącą Galerii Północnej i Białołęki, czekały zestawy upominków i vouchery na zakupy. Na stoisku przygotowanym przez perfumerię Sephora czekali makijażyści i styliści, zaś dzieci mogły miło spędzić czas biorąc udział w warsztatach z Salą Zabaw Fikołki. Wszystkie te atrakcje dostępne będą dla gości jeszcze przez trzy najbliższe dni, od 15-17 września.

W weekend na klientów czekają także dodatkowe atrakcje o charakterze sportowo-ekologicznym. W sobotę i niedzielę, 16-17 września Galeria Północna zaprasza na imprezę pod hasłem „Galeria Północna – zielone centrum północy”, która poprzez zabawę zaprezentuje ekologiczny potencjał obiektu. Na terenie galerii rozstawione zostaną stanowiska z animacjami dla całej rodziny. Goście będą mieli okazję m.in. stworzyć domki dla owadów, ogrody w słoiku czy ekologiczną biżuterię oraz wziąć udział w różnego rodzaju zabawach manualnych, takich jak warsztaty tkackie, origami czy lepienia garnków z gliny.

Pierwszy weekend zamknie Bieg przez Most, którego Galeria Północna jest głównym partnerem. 17 września tysiąc uczestników stanie na starcie w Parku Picassa. Pakiety startowe dla zawodników będą wydawane w piątek i sobotę, 15-16 września, w biurze zawodów zlokalizowanym na terenie Galerii Północnej koło punktu informacji.

Galeria Północna jest pierwszym centrum handlowym oddanym do użytku w Warszawie od ponad dekady. Tak wyjątkowe wydarzenie wymaga hucznej oprawy, dlatego atrakcje związane z otwarciem obiektu potrwają ponad dwa tygodnie. Zakończy je wielka impreza powitalna z udziałem gwiazd, która odbędzie się w weekend 29/30 września-1 października.

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północno-wschodniej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa, która została oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ul. Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC. W galerii znajduje się ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, jedyne w Warszawie 11-salowe kino z systemem Dolby Atmos oraz 2 tys. miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, wszystkie marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, EURO RTV AGD, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle, klub sportowy Calypso i centrum medyczne Enel-Med.

O Galerii Północnej pisaliśmy także tu: http://handelextra.pl/artykuly/202997,otwarcie-galerii-polnocnej-fotorelacja

Joanna Hamdan 5292 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.