Nestle Polska. Maggi

W limitowanych opakowaniach.

Na sklepowe półki trafiła Maggi w nowej, limitowanej edycji. W sprzedaży pojawiły się buteleczki z trzema etykietami, wzmacniającymi nowoczesny wizerunek marki.

Przyprawa w płynie Maggi ma wiele zastosowań – pomaga podkreślić smak przygotowywanych dań. Już kilka kropel wystarczy, by potrawy nabrały smaku i aromatu. Nowa linia z limitowanymi etykietami ma na celu przybliżenie konsumentom marki Maggi i zainspirowania ich różnorodnością jej zastosowań.

Design trzech nowych, limitowanych etykiet ma inspirować i zachęcać do odkrywania przez konsumentów nowych pomysłów kulinarnych. Etykiety są spójne z aktualną komunikacją i charakterem marki.

Joanna Hamdan 5292 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.