Hebe i Sephora w Galerii Północnej

W nowej warszawskiej galerii powstała 16. placówka drogerii Hebe w Warszawie i 95. perfumerii Sephora w Polsce.

Na zdjęciu: Hebe w Puławach

Z okazji otwarcia Hebe na warszawskiej Białołęce firma przygotowała specjalne oferty, w tym promocję do -40 proc. na kosmetyki makijażowe takich marek jak: Maybelline, Hean, L’Oréal, Rimmel i Bourjois. Akcja obowiązuje do 17 września lub do wyczerpania zapasów. Oprócz tego można zakupić wybrane artykuły w bardzo atrakcyjnych cenach. Oferta prezentowana jest w dedykowanej ulotce, z którą można zapoznać się m.in. na stronie www.hebe.pl.
 

Hebe to sieć drogerii należąca do Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja, która ma obecnie ponad 130 sklepów w całej Polsce.

Z lokalizacji w Galerii Północnej cieszy się Katarzyna Bielecka, dyrektor generalny Sephora Polska. - Otwarcia w nowoczesnych centrach, łączących bogatą ofertę handlową z relaksem są zgodne z naszą strategią i odpowiadają oczekiwaniom konsumentów oraz zmieniającym się nawykom zakupowym – mówi Katarzyna Bielecka. 

W swoich perfumeriach Sephora szczególnie eksponuje strefę usług obejmującą m.in. Sephora Make Up Studio, która oferuje bezpłatne 15-minutowe metamorfozy nie wymagające wcześniejszych zapisów. Perfumeria w Galerii Północnej będzie mieć pewne elementy z nowego konceptu sklepu Sephora, który zadebiutował w tym roku we Francji, m.in. stanowiskowe miejsce do wykonywania usług makijażowych Beauty Hub.

W perfumerii w Galerii Północnej odbędzie się także prapremiera marki trwałych kosmetyków Kat Von D w postaci limitowanej edycji palety stworzonej we współpracy z marką Too Faced. Od końca września pełna gama kosmetyków Kat Von D będzie dostępna w sieci Sephora. Debiut odbywa się jednocześnie na 10 rynkach, m.in. w Polsce, Niemczech, Szwajcarii, Czechach, Turcji, Grecji, Rumunii i Portugalii. Nowa marka będzie dostępna w Galerii Północnej w pełnej ofercie od 29 września.

Sephora to obecnie największa sieć perfumerii na świecie, z ponad 2000 punktami sprzedaży w 33 krajach, która powstała w 1969 r. we Francji. Od 1999 r. jest obecna na polskim rynku, na którym ma 95 perfumerii w największych miastach. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH).

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.