Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Kamikaze wspiera marketingowo markę Saska

Agencja realizuje dla marki alkoholowej z portfolio Stock Polska projekt relaunchu komunikacji w social mediach.

W ramach współpracy ze Stock Polska do której należy marka Saska, agencja Kamikaze zajmie się prowadzeniem komunikacji na profilu marki w Facebooku: www.facebook.com/SaskaWodka/.

W ramach tych działań organizowane będą akcje konkursowe, z których pierwsza startuje jeszcze w tym tygodniu. Zakłada odliczanie do premiery nowego smaku oraz startu akcji konkursowej. Konkurs wystartuje w momencie dobicia zegara do godziny „zero” czyli oficjalnej premiery nowego smaku Saskiej. Zwycięzcy akcji otrzymają od marki kosze produktowe.

Równocześnie, na Instagramie wystartuje akcja z udziałem wybranych influencerów, którzy będą wspierać launch nowego smaku oraz zapraszać do udziału w akcji konkursowej prowadzonej na Facebooku.

Kolejna akcja reklamowa z influencerami na Instagramie rozpocznie się w październiku.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.