Wrocław Fashion Outlet - pierwsze efekty zmian

To było dobre, pełne wyzwań półrocze - tak Wrocław Fashion Outlet podsumowuje pierwsze dwa kwartały 2017 r. Wraz ze zmianą nazwy - dawniej Factory Wrocław - centrum zanotowało wzrosty sprzedaży oraz odwiedzalności.

Pierwsze półrocze 2017 r. było niezwykle ważne dla największego centrum outletowego na Dolnym Śląsku. Przejęte w grudniu 2016 r. przez fundusz Via Outlets, w marcu zmieniło swoją nazwę na Wrocław Fashion Outlet. Wydarzenie to zainaugurowała trzymiesięczna kampania rebrandingowa.

– Cały proces, połączony ze zmianą nazwy, logotypu i identyfikacji wizualnej był sporym wyzwaniem – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Chcieliśmy zakomunikować naszym klientom i partnerom biznesowym przemianę, jaką przechodzimy, a także zapowiedzieć wiele zmian, które jeszcze bardziej wzmocnią naszą pozycję na rynku w nadchodzących miesiącach i latach - wyjaśnia.

Podczas pierwszych dwóch kwartałów br. we Wrocław Fashion Outlet dokonano m.in. liftingu stref wypoczynku, wiele sklepów przeszło generalny redesign, pojawiły się nowe marki, a kilku najemców zmieniło swoją lokalizację.

– Nieustannie pracujemy nad rozwojem centrum – dodaje Aleksandra Perz. – Skupiamy się m.in. na podnoszeniu jakości obsługi i zwiększaniu komfortu robienia zakupów przez naszych klientów, dlatego m.in. już jesienią na terenie centrum działalność rozpocznie punkt informacyjny - ujawnia.

Podkreśla przy tym, że bardzo zależy jej m.in. na współpracy z markami premium, które w koncepcji outlet nie są dostępne dla klientów w tej części Polski, na podnoszeniu jakości oferowanych usług oraz komfortu klientów, a także na większej aktywizacji klientów przybywających do stolicy Dolnego Śląska zarówno z Polski, jaki i z zagranicy w celach turystycznych i biznesowych.

Od stycznia do czerwca 2017 r. średnia sprzedaż we Wrocław Fashion Outlet, w stosunku do pierwszego półrocza poprzedniego roku, wzrosła o 3 proc., a odwiedzalność o 7 proc. Osiągnięte przez centrum wskaźniki były zdecydowanie wyższe od średnich wyników odnotowanych, w ramach FootFall Index, przez centra handlowe w Polsce.

Wrocław Fashion Outlet to największe modowe centrum outletowe w Polsce południowo-zachodniej. Na prawie 18 tys. mkw. powierzchni handlowej znajduje się niemal sto światowych marek, wśród nich: New Balance, Adidas, Nike, Levi’s, Guess, United Colors of Benetton, Marc O’Polo i Calzedonia. Właścicielem Wrocław Fashion Outlet jest Via Outlets, której głównymi partnerami są holenderski fundusz emerytalny zarządzający aktywami APG oraz UK Reit Hammerson plc. Partnerami operacyjnymi Spółki są Value Retail – specjalizująca się w zarządzaniu centrami outletowymi oraz Meyer Bergman - zarządca inwestycyjny nieruchomościami handlowymi. Od czasu utworzenia spółki joint venture, Via Outlets posiada dziesięć nieruchomości w ośmiu krajach europejskich o łącznej powierzchni najmu niemal 393 tys. mkw., w ramach której znajduje się około 1 tys. sklepów.

Katarzyna Pierzchała 1439 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.