Krakus pokazuje światu polskie smaki

Marka z portfolio Grupy Maspex w drugiej edycji kampanii z udziałem gości z zagranicy prezentuje swoje produkty idealne na wspólne biesiadowanie, przy codziennych okazjach, na grilla, na przyjęcia z przyjaciółmi lub na rodzinny stół.

Cykl krótkich filmów publikowanych na profilu marki na Facebooku - www.facebook.com/Krakus.SztukaSwietnegoSmaku - przedstawia pierwsze reakcje osób pochodzących z innych krajów na smak produktów Krakus.

Uczestnicy tego testu pochodzą z różnych krajów, takich jak: Ukraina, Indie, Włochy, Arabia Saudyjska, Albania, Nigeria i z Bahamy.

Kampania wystartowała z końcem sierpnia, a kolejne filmy pojawiać się będą rotacyjnie.

Pierwsza odsłona tego typu działań pojawiła się w okresie Wielkanocy, gdy Krakus zapoznawał obcokrajowców ze świątecznymi smakami, teraz z kolei marka zachęca do korzystania ze swoich produktów przy innych, również codziennych okazjach.

Joanna Hamdan 5292 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.