Sidolux i Perlux w kampanii

Lakma Strefa - producent i dystrybutor produktów chemii gospodarczej - z początkiem września rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową tych dwóch marek.

Działania medialne będą widoczne w prasie i Internecie w pierwszym etapie, a następnie w radiu i telewizji. Wsparcie obejmie też punkty sprzedaży w całym kraju.

Głównym celem rozpoczynającej się kampanii polskiego producenta środków do czyszczenie Lakma Strefa jest wzmocnienie wizerunku czołowych marek: Sidolux (płyny do podłóg, płyny uniwersalne, produkty do czyszczenia mebli, płyny do szyb) oraz Perlux (kapsułki do prania).

W przekazie kampanii dedykowanej różnym pokoleniom kobiet, producent podkreśla walory preparatów i niezwykłą skuteczność z zastosowania marki Sidolux, która od 30 lat towarzyszy Polkom w ich domach.

We wrześniu działania reklamowe obejmą prasę branżową oraz Internet. W kolejnym etapie wystartuje również kampania telewizyjna i radiowa, na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji, takich jak: TVP, TVN, Polsat, Radio ZET oraz RFM FM, pojawią się 15- i 30-sekundowe spoty. Równolegle prowadzona będzie kampania internetowa na różnych platformach. Działania potrwają do końca roku. 

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.