Marka O! z pierwszymi sukcesami

Milion produktów marki własnej O! Dobre. Pewne. Twoje. sprzedaje miesięcznie Polska Grupa Supermarketów, która świętuje właśnie 15. urodziny.

- Marka O! stanowi obecnie 5 proc. całkowitych obrotów modelowych sklepów Top Market w kraju. Ilościowo możemy mówić o ponad milionie sprzedawanych produktów miesięcznie – informuje Przemysław Gaszewski, dyrektor handlowy PGS.

O!, która zadebiutowała na początku czerwca 2017 r. na półkach sklepowych Grupy, ma jej pomóc zdobyć przewagę konkurencyjną. Jakościowe produkty, w niskich cenach, produkowane wyłącznie w Polsce – to krótka charakterystyka marki, przedstawiana przez Przemysława Gaszewskiego. Obecnie linia produktów marki własnej liczy kilkadziesiąt produktów.

PGS już niedługo sieć planuje wdrożenie submarki z wysokiej jakości produktami ekologicznymi. Rozpoczęła również program pilotażowy z alkoholami pod marką własną – jak na razie w wybranych sklepach.

- Jako jedni z nielicznych zdecydowaliśmy się na wprowadzenie marki własnej alkoholi. Zaczęliśmy od pilotażu wódek czystych i piwa pod marką własną w wybranych sklepach. Kolejną kategorią będzie zapewne cydr, który już wkrótce wraz z innymi alkoholami marki własnej dostępny będzie w sklepach Top Market – informuje Gaszewski.

Polska Grupa Supermarketów (PGS) to sieć skupiająca ponad 600 placówek pod takimi szyldami jak Top Market, Delica, Minuta8.

Katarzyna Pierzchała 1558 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.