Zmiany na stronie głównej Allegro

Wkrótce klienci Allegro mają móc szybciej i prościej korzystać z promocji, specjalnych ofert tematycznych, okazji i innych możliwości zakupu atrakcyjnych produktów.

Od czerwca 2017 r. na Allegro ruch z urządzeń mobilnych zrównał się z ruchem z urządzeń stacjonarnych. Klienci platformy często korzystają z różnych kanałów naprzemiennie, np. wybierają przedmioty na urządzeniach stacjonarnych, przeglądają oferty na tabletach, a płacą w aplikacji mobilnej - albo robią zakupy w zupełnie innej kolejności.

Dla ich wygody Allegro na różnych urządzeniach firma rozpoczęła wprowadzanie zmian, które uproszczą serwis i spowodują, że wrażenia klientów z korzystania z serwisu będą zbliżone niezależnie od urządzenia, których używają. Zmiany będą wprowadzane stopniowo zarówno na stronie głównej, jak i wewnątrz serwisu.

- Wszystkie zmiany, które wprowadzamy w serwisie Allegro są po to, by klientom kupowało się łatwiej i przyjemniej - mówi Piotr Szybiak, CTO Allegro. - Strona główna ma pomagać w zakupach. Nowa wersja mieści więcej informacji o promocjach, specjalnych ofertach i okazjach, czyli o wszystkim, co Polacy lubią w internetowych zakupach. Więcej przydatnych informacji i lepsza nawigacja pomogą w dotarciu do interesujących ofert i ułatwi poruszanie się po Allegro niezależnie od urządzenia - dodaje.

Zasadnicze zmiany widoczne są już od góry strony. Wyeksponowane zostało okno wyszukiwarki a poniżej znajduje się więcej niż dotąd sekcji tematycznych, kierujących klientów do uporządkowanych prezentacji najciekawszych ofert i aktualnych promocji. Pokazywane są zarówno propozycje skierowane do indywidualnego klienta na podstawie jego preferencji, jak i bestsellery popularne wśród innych kupujących. Dzięki temu uwadze klientów nie umkną promocje czy popularne oferty.

Stronę główną Allegro odwiedza blisko 11 mln użytkowników miesięcznie, którzy przez miesiąc wpisują w wyszukiwarkę ponad miliard zapytań. Dotychczas była ona przebudowywana kilka razy: w 2002, 2005 i 2009 r., a obecnie zmieniana wersja działa od 2011 r.

Konta na Allegro ma ponad 20 mln Polaków, z których blisko 16 mln odwiedza serwis każdego miesiąca (PBI/Gemius). Blisko 90 proc. transakcji dotyczy produktów nowych, sprzedawanych po ustalonej cenie. Allegro współpracuje z kilkuset markami, a sprzedaż na platformie prowadzi ponad 100 tys. małych i średnich polskich firm handlowych i dystrybutorów. Allegro jest obecnie jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm technologicznych w kraju i jednocześnie największą platformą handlu elektronicznego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Więcej o sprzedaży na Allegro: http://handelextra.pl/artykuly/202772,spada-sprzedaz-e-sklepow-przez-allegro.

Katarzyna Pierzchała 1562 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.