Jesienna kampania Śniadaniowej

8 września wystartował "Wielki konkurs!" skierowany do konsumentów.

Konkurs wsparty jest kampanią reklamową. Od 11 września startują emisje spotów reklamowych w Polsacie, TVP1, TVP2 oraz stacjach tematycznych.

Komunikacja o konkursie pojawi się również w wybranych magazynach konsumenckich i w prasie branżowej. Kampanię uzupełnią działania digitalowe oraz materiały POS w wybranych sklepach stacjonarnych.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku Śniadaniowej (ZT Bielmar) jako produktu wysokiej jakości, który jest niezbędnym składnikiem kanapki na śniadanie. Kampania nawiązuje do codziennych rytuałów związanych z porannymi posiłkami.

Ma ona przekonać konsumentów, że śniadanie jest podstawą każdego dnia, a dobrze przygotowane, czyli właściwie zbilansowane – to dawka energii na długi czas.

Konkurs potrwa do 6 listopada. Szczegóły na www.sniadaniowa.com.pl/konkurs.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.