SPAR rusza z akcją z pluszakami

Już nie tylko Biedronka czy Lidl próbują przyciągnąć klientów programem lojalnościowym skierowanym do najmłodszych odbiorców.

Sieć SPAR Polska wprowadza program znaczkowy z pluszakami, bohaterami popularnej bajki Epoka Lodowcowa (Ice Age).

Nowa akcja promocyjna dla klientów rusza 15 września we wszystkich sklepach sieci. 

W ramach oferty znaczkowej klienci sieci będą mogli zbierać specjalnie przygotowane znaczki-naklejki, a następnie wymieniać je na nagrody. Za każde wydane 25 zł klient otrzyma naklejkę, które będzie można zbierać do 23 listopada. Po zebraniu czterech punktów klient otrzyma możliwość zakupu po okazyjnej cenie (9,99 zł) promocyjnego kubka z postaciami z bajki Ice Age, natomiast za sześć zebranych punktów będzie można kupić z rabatem jednego z kilku pluszaków (24,99 zł).

To druga edycja znaczkowego programu lojalnościowego, przygotowana dla klientów sieci w tym roku. Wcześniej SPAR realizował program z firmą Tefal.

Sieć buduje w ten sposób lojalność klientów oraz koszyk zakupowy, a franczyzobiorcy sieci otrzymują gotowe narzędzie w postaci akcji promocyjnej, aktywizującej dotychczasowych oraz przyciągającej potencjalnych nowych klientów. Franczyzobiorcy otrzymają także dodatkowe wsparcie wprowadzanego programu, w postaci materiałów reklamowych, m.in. standów na produkty, naklejek, ulotek czy plakatów.

Magdalena Weiss 834 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.