Bdsklep.pl: bez produktów świeżych, ale i tak z wielkimi planami

Ten internetowy sklep usprawnienia logistykę, poprawia system dostaw i chce dostarczać produkty pod każdy adres w Europie, również do małych miast - deklaruje Paweł Paszkowski (na zdjęciu), dyrektor e-commerce, bdsklep.pl.

 - W mniejszych miejscowościach konsumenci często mają problem z dostępem do pełnej gamy markowych produktów - tłumaczy Paweł Paszkowski, dyrektor e-commerce, bdsklep.pl. - Są tam zazwyczaj lokalne sklepy oraz dyskonty typu Biedronka i Lidl, które oferują głównie marki własne. Bdsklep.pl umożliwia każdemu, w każdym miejscu w Europie, o każdej porze dnia i nocy dostęp do produktów znanych marek poprzez zakupy on-line - przekonuje.

Bdsklep.pl ma jeden, centralny magazyn i centrum logistyczne znajdujące się w Białymstoku. Darmowa dostawa dostępna jest w całej Polsce przy zakupach od 300 zł, a na terenie Białegostoku od 150 zł.

Firmy nie interesuje rozwój wyłącznie w dużych aglomeracjach, w których jak na razie najszybciej rozwija się e-sprzedaż produktów spożywczych. - Nie stawiamy sobie takich ograniczeń - mówi Paweł Paszkowski. - Spodziewamy się dalszego wzrostu rynku e-grocery, już niebawem doczekamy się wielkiego boom na codzienne zakupy produktów spożywczych przez Internet. Czy e-sklepy są na to gotowe? Bdsklep.pl na pewno – deklaruje. 

Zaznacza, że firma ma już 0,5 mln klientów i zbudowała bardzo wysoki asortyment, choć z wyłączeniem produktów świeżych, co ma nie tylko usprawniać dostawy, ale też pozwalać na obniżenie kosztów przechowywania i transportu. - Daje też możliwość magazynowania dużej ilości produktów, dlatego nigdy niczego nie brakuje - podkreśla Paszkowski.

Firma na bieżąco analizuje asortyment, dostosowując go do aktualnych trendów rynkowych i żywieniowych. W chwili obecnej takim magnesem dla klientów może być żywność bio i eko. - Jako jedyny sklep internetowy możemy pochwalić się portfolio blisko 800 produktów z tego segmentu w bieżącej sprzedaży - mówi Paweł Paszkowski.

W ostatnim czasie bdsklep.pl przeszedł także transformację na poziomie wizualnym oraz użyteczności. E-sklep zyskał - według jego operatora - nowoczesny, wyrazisty styl przy jednoczesnym ułatwieniu nawigacji po serwisie. Duża zmiana jest wyraźna w samej formule rozmieszczenia poszczególnych działów. To co dla kupującego najważniejsze, jak kategorie czy informacje o wysyłce, jest od razu widoczne i łatwe do odnalezienia.

Podobnie sklep podszedł do prezentacji produktów dostępnych w ofercie – zdjęcia są duże i wyraźnie, a opisy bardzo szczegółowe i obok podstawowych danych, zawierają także np. adnotacje nt. wartości odżywczych, czy przydatności do spożycia przez osoby cierpiące na alergie. - To innowacyjne podejście i dotąd niespotykany w podobnych e-marketach - zastrzega Paweł Paszkowski.

Działający od 11 lat bdsklep.pl (bardzo dobry sklep) oferuje obecnie ponad 30 tys. produktów - począwszy od produktów spożywczych, poprzez kosmetyki, chemię gospodarczą, drobne AGD, po produkty dla dzieci i zwierząt.

O firmie pisaliśmy m.in. tutaj:

http://handelextra.pl/artykuly/200952,bdsklep-pl-naszym-celem-wciaz-pozostaje-100-mln-zl-obrotu-rocznie

 

 

Ilona Mrozowska 2099 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.