Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Książęce w nowym spocie

Bohaterami jesiennej kampanii marki pod hasłem "Ty wybierasz" znów są Książę i Tomasz. Jednak tym razem spot zaskakuje zupełnie nową dla Książęcego koncepcją i estetyką.

4 września swoją premierę ma nowa reklama marki Książęce (Kompania Piwowarska), w której Książę i jego syn Tomasz rywalizują z grupą motocyklistów.

Protagoniści decydują się zboczyć z wytyczonego szlaku, wybierają niestandardowy sposób, by dotrzeć do celu, gdzie czeka ich nagroda. W tle tych zmagań rozbrzmiewa klasyczny, rockowy przebój „Born To Be Wild”.

30-sekundowy spot „Ty wybierasz” jest elementem jesiennej kampanii promocyjnej marki Książęce, realizowanej w kanałach TV i digital. 

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.