Makro świętuje 23. urodziny

Z tej okazji sieć hurtowni przygotowała specjalną ofertę produktową, promocje, rabaty i konkursy. Twarzą kampanii jest szef kuchni - Michel Moran.

W halach Makro odbędą się degustacje, akcje kuponowe, a na klientów czekać będzie ponad 1000 produktów w urodzinowych cenach.

Oferta produktowa będzie się tematycznie zmieniać co dwa tygodnie i dotyczyć różnych kuchni: włoskiej (29 sierpnia – 11 września), francuskiej (12-25 września), greckiej (26 września – 9 października) i hiszpańskiej (10-23 października)

Będzie można także wziąć udział w urodzinowej loterii, w której do wygrania jest łącznie 20 dwuosobowych wycieczek do Rzymu, Aten, Paryża i Madrytu oraz cztery samochody marki Skoda. Pierwsze nagrody – pięć dwuosobowych wycieczek do Włoch i samochód Skoda Fabia – zostaną rozlosowane wśród klientów sieci, którzy zrobią zakupy za minimum 250 zł między 29 sierpnia a 11 września, a następnie zarejestrują się na www.makro-bonusy.pl.

Do świętowania urodzin Makro przyłączyła się również Coca-Cola, która zachęca do zakupu swoich produktów i wzięcia udziału w loterii, w której do wygrania są bony na zakupy w Makro oraz Fiat Qubo.

Ponadto, z okazji 23-lecia, Makro przygotowało także specjalną odsłonę Punktomanii. To program lojalnościowy, w ramach którego klienci zbierają punkty za zakupy, a następnie mogą wymienić je na rabaty przy zakupie produktów z katalogu. W urodzinowej edycji czeka ponad 70 pozycji, w tym sprzęty elektroniczne, m.in. ekspresy do kawy czy wielofunkcyjne narzędzie kuchenne.

Joanna Hamdan 5292 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.