Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

"Legendy Północy" Specjala na Bella Skyway Festival

To kolejna odsłona największej w historii marki piwa kampanii, która wystartowała na początku kwietnia.

W ramach kampanii na billboardach, w prasie, radiu, muralach, w kinach i w Internecie pojawiło się prawie 30 lokalnych historii i podań w formie komiksu.

Ich bohaterowie zagościli także na limitowanej edycji puszek piwa Specjal. 

Kolejną odsłoną „Legendy Północy” będzie mapping na ścianie bocznej Teatru im. Wilama Horzycy w Toruniu podczas Bella Skyway Festival. W ten sposób zaprezentowana zostanie opowieść o dzielnym Hieronimie, który przegonił smoka i uratował miasto. W projekcji Specjala historia ta jest punktem wyjścia, by opowiedzieć więcej także o samym mieście, zabrać widzów w podróż po toruńskiej starówce i pokazać legendarne symbole miasta m.in. pierniki, Mikołaja Kopernika, słynny dzwoń Tuba Dei (Trąba Boża) oraz oczywiście smoka toruńskiego i mistrza Hieronima.

Wydarzenie będzie częścią instalacji przygotowywanej na dziewiątą edycję Bella Skyway Festival, która odbędzie się w Toruniu w dn. 22-27 sierpnia. Impreza od lat jest jednym z największych kulturalnych wydarzeń w regionie, a ubiegłoroczna edycja przyciągnęła ok. 350 tys. widzów.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.