Pasaże Tesco w kampanii wizerunkowej

Pod hasłem "Odkryj z nami sposób na udane zakupy" ruszyła teaserowa odsłona kampanii centrów handlowych. Sieć reklamuje troje ambasadorów, których klienci poznają 1 września.

Pierwsza odsłona kampanii została zaplanowana w okresie 16-30 sierpnia.

Jej odbiorcy będą mieli za zadanie domyślić się kim są ambasadorzy Pasaży Tesco, widząc jedynie fragmenty ich twarzy.

W kolejnej odsłonie - od 1 do 30 września - konsumenci poznają założenia kampanii oraz zobaczą jej bohaterów.

Celem kampanii jest upgrade wizerunku Pasaży Tesco oraz pozyskanie nowych klientów.

Kampania jest prowadzona na billboardach i citylightach w 22 polskich miastach, w których można znaleźć główne centra handlowe Pasaż Tesco.

Działania potrwają do marca 2018 r.

Pasaże Tesco to 52 centra handlowe zlokalizowane w całej Polsce, należące do Tesco Polska. Do portfolio Pasaży Tesco należą również 3 większe obiekty działające pod osobnymi brandami: Centrum Handlowe Gocław w Warszawie, Galeria Chełm w Gdańsku oraz Galeria Ozimska w Opolu.

Joanna Hamdan 5532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.