Zbyszko Company. Napój Roko

W zupełnie nowej odsłonie.

Napój Roko pojawił się w sprzedaży w zupełnie nowej odsłonie.Obecna grafika bazuje na nowoczesnym i dynamicznym połączeniu wizerunku zwierząt ze zdjęciami owoców, tworząc wizję oryginalnego smaku, przepełnionego energią natury.

Nowe Roko jest dostępne w czterech wersjach smakowych – orange, green, black i red. Każda z nich charakteryzuje się innym wizerunkiem dzikiego zwierzęcia na froncie, który podkreśla, że Roko to napój z pazurem skierowany do młodych, chcących się wyróżnić ludzi. 

 

Joanna Hamdan 5532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.