Vobis świętuje 25-lecie

Marka Vobis, specjalizująca się w sprzedaży komputerów, urządzeń mobilnych, sprzętu rtv i agd, obchodzi w tym roku 25-lecie działalności. Z tej okazji wdraża nową strategię maksymalizacji sprzedaży. Organizuje też konkurs dla klientów.

Urodziny to okazja nie tylko do podsumowania dotychczasowych działań, lecz również do przedstawienia dalszych planów rozwoju. – Wraz z jubileuszem 25-lecia istnienia planujemy wdrożyć strategię maksymalizacji sprzedaży opartej na trzech głównych filarach: szerokiej ofercie produktowej, budowaniu user experience i spersonalizowanemu dotarciu do klienta – ujawnia Łukasz Dybka, dyrektor działu e-commerce i sprzedaży detalicznej w kanale Vobis (na zdjęciu).

Firma do końca br. planuje też przekształcenie trzech sklepów partnerskich w sklepy agencyjne, aby nowa strategia mogła być realizowana w formie omnichannel, z zachowaniem spójności w kanałach e-commerce i retail.

Ponadto strona internetowa sklepu zostałateraz przeprojektowana, aby wraz z nowym wyglądem zyskać dodatkowe funkcjonalności. – Przewidujemy, że zastosowanie technologii RWD (ang. Responsive Web Design) przy projektowaniu strony będzie skutkować okołodwukrotnym wzrostem współczynnika konwersji. Zakładamy, że do końca 2017 r. zmiany w kanale e-commerce przyniosą nawet 10-krotny wzrost aktywnych indeksów – mówi Łukasz Dybka.

Oprócz wdrożenia RWD marka chce też podnieść współczynnik konwersji swojego sklepu internetowego poprzez zastosowanie mechanizmów automatyzacji marketingu oraz mocniejszą personalizację rekomendacji produktowych.

Zarządzający siecią przewidują wyraźny wpływ nowej koncepcji na wyniki finansowe Vobis. Szacują, że marka dzięki niej dwukrotnie zwiększy swoje obroty.

Z okazji urodzin, Vobis wraz z takimi markami jak m.in. Samsung, Apple, Microsoft, Lenovo, Asus, Epson, Nokia, Fellowes, Braun czy Zelmer organizuje konkurs, w którym przez dwa tygodnie klienci będą mogli nabyć urządzenia z oferty topowych producentów w urodzinowej cenie 25 zł. Start konkursu dziś, 16 sierpnia.

Vobis rozpoczął działalność e-commerce w 2006 r., kiedy to został uruchomiony sklep internetowy pod domeną „Vobis.pl”. Oprócz sklepu internetowego firma rozwinęła również sieć sklepów partnerskich Vobis Partner. W ramach kooperacji Vobis dostarcza swoim partnerom produkty znanych marek w atrakcyjnych cenach, oferuje pełen branding lokalu, a także możliwość wspólnej reklamy.

Katarzyna Pierzchała 1501 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.