Nowy dyrektor finansowy Wyborowa Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe

Z początkiem sierpnia br. stanowisko to objął Hervé Fetter, dotychczas sprawujący funkcję dyrektora finansowego w Chivas Brothers, spółce należącej do Grupy Pernod Ricard.

Hervé Fetter zastąpił Alexisa Augereau, który został nominowany na stanowisko wiceprezesa ds. finansowych i operacyjnych w Pernod Ricard China.

Hervé Fetter ma wieloletnie doświadczenie w branży alkoholowej. Z Grupą Pernod Ricard związany jest od 28 lat. Przez ostatnich osiem sprawował funkcję dyrektora finansowego w Chivas Brothers, a wcześniej zajmował to samo stanowisko w jednej z największych spółek dystrybucyjnych w Grupie - Pernod Ricard Hiszpania.

- W Polsce i w Europie Środkowej rynek alkoholi wysokoprocentowych rozwija się bardzo dynamicznie, co tworzy ciekawe wyzwania. W Pernod Ricard pracuję od niemal 30 lat. Wierzę,  że moje dotychczasowe doświadczenie przyniesie pozytywne efekty dla Wyborowa Pernod Ricard. Cieszę się, że obdarzono mnie zaufaniem, ponieważ to stanowisko to także wielka odpowiedzialność - mówi Hervé Fetter.

Hervé Fetter będzie raportować do Erica Benoist, prezesa zarządu Wyborowa Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe.

Wyborowa Pernod Ricard to część globalnego holdingu Pernod Ricard, obecnego na ponad 80 rynkach świata. Grupa Pernod Ricard w Polsce jest obecna od połowy lat 90-tych, początkowo jako dystrybutor marek międzynarodowych. W 2001 roku holding podjął decyzję o nabyciu Polmosu Poznań, a wraz z nim marki Wódka Wyborowa. W 2008 roku podczas integracji z V&S Grupa Pernod Ricard stała się właścicielem kolejnych lokalnych marek wódki, takich jak Wódka Luksusowa, Pan Tadeusz, Siwucha i Polska. Na polskim rynku firma koncentruje się na dynamicznym rozwoju międzynarodowych marek w segmencie premium oraz na wzmacnianiu portfela wódek lokalnych.

W portfolio Grupy Pernod Ricard znajdują się m.in.: wódka Absolut, pastis Ricard, Ballantine’s, Chivas Regal, Royal Salute i whisky The Glenlivet Scotch oraz Jameson Irish, koniak Martell, rum Havana Club, dżin Beefeater, likiery Kahlúa i Malibu, szampany Mumm i Perrier- Jouët, a także wina Jacob’s Creek, Brancott Estate, Campo Viejo, Graffigna i Kenwood.

Joanna Hamdan 5532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.