Święto Toruńskiego Piernika zakończone

Wydarzenie, które odbyło się 11-12 sierpnia w Toruniu, zamieniło toruńską Starówkę i Błonia Nadwiślańskie w kulinarno-kulturalną oraz festiwalową scenę.

Podczas Święta Toruńskiego Piernika odbyły się pokazy kulinarne połączone z degustacją w wykonaniu szefów kuchni znanych z programów telewizyjnych – Pascala Brodnickiego, Maliki Szyc-Juchnowicz oraz Sebastiana Olmy, warsztaty piernikarskie pod okiem mistrzów piernikarskich z Fabryki Cukierniczej Kopernik oraz  Międzynarodowy Zlot Food Trucków.

Wśród atrakcji były także piernikowa kawiarnia, koncerty znanych polskich i zagranicznych zespołów oraz pokazy sportowe w wykonaniu najlepszych instruktorów. 

Natomiast na najmłodszych czekała rozbudowana strefa edukacyjno-warsztatowa animowana przez
Młyn Wiedzy, Escape Room, profesjonalna ścianka wspinaczkowa, Bubble Soccer, giftbudka, czy wenecka karuzela.

W ramach Święta Toruńskiego Piernika organizatorzy wydarzenia przygotowali konkurs kulinarny „Przepis na Kopernika” w ramach którego powstanie pierwsza, piernikowa książka kucharska. Aby wziąć w nim udział wystarczy przygotować danie 
z dowolnym piernikiem z oferty Fabryki Cukierniczej Kopernik, udostępnić jego fotografię w mediach społecznościowych
 z hashtagiem #przepisnakopernika lub na blogu, a następnie zgłosić do 31 sierpnia br. w jednej z trzech kategorii: deser, wypiek, danie wytrawne.

Przepisy 32 nagrodzonych autorów znajdą się w książce kucharskiej. Najbardziej kreatywne receptury zostaną uhonorowane atrakcyjnymi nagrodami takimi jak bon wakacyjny o wartości 5 tys. zł, czy voucher na weekend w Toruniu. Do udziału w konkursie inspirują również swoimi przepisami popularne blogerki kulinarne: White Plate (whiteplate.com) i Make Cooking Easier (makecookingeasier.pl).

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.konkurs.kopernik.com.pl.

Organizatorem Święta Toruńskiego Piernika 2017 jest firma SOS Music, a wyłącznym sponsorem Fabryka Cukiernicza Kopernik. 

 

Joanna Hamdan 5532 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.