Leroy Merlin odzyskuje sypialnię dla rodziców

Leroy Merlin prezentuje nowy film z serii "Bohater Domu". Tym razem jego mottem jest hasło: "Jak odzyskać sypialnię". Emisja reklamy od 19 sierpnia.

Akcja przebiega tak: dwójka młodych ludzi Marta i Adam oraz ich dwie małe córeczki stanęli przed pozornie trudnym wyzwaniem. Rodzice pragnęli odzyskać dla siebie sypialnię – noc w noc okupowaną przez dziewczynki i ich pluszaki. Córeczki nie chciały o tym słyszeć.

Pewnego dnia rodzice uznali, że nadeszła pora zakończyć wędrówki córek do małżeńskiej sypialni. Doszli do wniosku, że muszą użyć fortelu i sprytnym sposobem nakłonić dzieci do przeprowadzki. Poszukiwali rozwiązania bardziej atrakcyjnego niż łóżko rodziców.

- Postanowiliśmy zaangażować dziewczynki do pomocy i spełnić ich marzenia o własnym pokoju jak z bajki. I to był strzał w dziesiątkę - wspomina Marta, mama dziewczynek.

Rodzice wymyśli więc koncepcję aranżacji pokoju. Córki dzielnie im pomagały. Mama moderowała pomysły dziewczynek, a tata własnoręcznie zrealizował cały projekt: poczynając od budowy mebli po malowanie. I tak niewielki pokoik zamienił się w bajkową przestrzeń, całą w ulubionym różowym kolorze, pełną dziewczęcych dekoracji i ozdób, a przy tym praktyczną i funkcjonalną. Z domkiem do spania zamiast łóżka, sprytnymi schowkami i nieodzownym domkiem dla lalek. Nie zabrakło nawet huśtawki. Wszystko na 13 mkw. Dziewczynki nie mogły doczekać się przeprowadzki i bez żalu opuściły sypialnię rodziców.

Leroy Merlin docenił sprytne rozwiązanie domowego problemu i zaprosił Martę i Adama do współpracy. Tak powstała nowa historia z cyklu "Bohater Domu".

- Kreatywne i pomysłowe rozwiązanie problemu trapiącego wielu rodziców doskonale wpisuje się w ideę domowego bohaterstwa, które Leroy Merlin konsekwentnie promuje i wspiera – wyjaśnia Anna Paszt, dyrektor marketingu Leroy Merlin Polska. - W kampanii "Bohater Domu" oddajemy głos naszym klientom, podpatrujemy ich pomysły, staramy się je propagować. Zachęcamy w ten sposób do podejmowania wyzwań i przede wszystkim realizacji marzeń – podkreśla.

W trakcie produkcji powstały dwie wersje filmu. Jedna jest przeznaczona do emisji telewizyjnej, druga natomiast jest dostępna na oficjalnym kanale Leroy Merlin na YouTube oraz na Facebooku.  Już dziś można go obejrzeć tutaj: https://youtu.be/kKt7vX2URRQ.

Kampania reklamowa "Bohater Domu" powstaje w oparciu o prawdziwe historie klientów sklepów Leroy Merlin związane z remontem, modernizacją mieszkania czy budową domu. Buduje relacje i dialog pomiędzy firmą i jej klientami. Każdy ma możliwość podzielenia się swoimi projektami i dokonaniami za pomocą strony bohaterdomu.pl oraz mediów społecznościowych. Wybrane historie są opowiadane w formie filmów realizowanych w domach bohaterów i z udziałem ich bliskich. Kampania wystartowała w 2014 r. i od początku cieszy się popularnością odbiorców. W 2015 r. została nagrodzona złotym EFFIE w kategorii Long Term Marketing Excellence.

Emisja nowego filmu od 19 sierpnia 2017 w telewizji i internecie.

Katarzyna Pierzchała 1335 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.