Grupa Chorten rozwija markę własną

Cezary Szyłak, dyrektor ds. marki własnej w Grupie Chorten, zapowiada, że firmy zależy na ciągłym poszerzaniu oferty produktów podstawowej potrzeby, ale w planach jest także budowa segmentu wyrobów niszowych, uwzględniających zmiany stylu życia i żywienia Polaków.

Grupa Chortem ma w ofercie m.in. markę własną premium - Z Podlaskiej Spiżarni.

Od września br. firma rozpoczyna współpracę z kolejnym producentem. Dzięki temu w ofercie pojawi się 6 nowych produktów w kategorii mięso i wędliny.

Marka Z Podlaskiej Spiżarni funkcjonuje od połowy 2012 r. Początkowo dostępna była w ponad 20 sklepach Grupy Chorten i oferowała głównie wędliny premium. Obecnie oprócz 30 wyrobów w tej kategorii, w ofercie znajdują się również miody, pieczywo, słodkie wypieki, mąka, jaja od kur z wolnego wybiegu, kiszona kapusta, ogórki, przetwory oraz pyzy z mięsem. Obecnie produkty dostępne są w kilkuset sklepach Grupy Chorten.

- Oferując produkty Z Podlaskiej Spiżarni proponujemy powrót do smaków sprzed lat, zapach świeżego chleba i swojskich wędlin. Dobieramy produkty sporządzone według starych, tradycyjnych receptur. Sekretem ich wyjątkowo bogatego smaku jest dbałość o jakość na każdym etapie produkcji. Obecnie najbardziej bogatą ofertę stanowią produkty wędliniarskie. Jednak w najbliższym czasie chcemy to zmienić i zaoferować naszym klientom produkty premium w kolejnych kategoriach – mówi Cezary Szyłak, dyrektor ds. marki własnej w Grupie Chorten.

Dodaje, że w planach jest zlecenie badania konsumenckiego, które dostarczy informacji, jakiego rodzaju produktów oczekują klienci Grupy Chorten.

- Zależy nam na ciągłym poszerzaniu oferty produktów podstawowej potrzeby, ale w dalszej perspektywie planujemy budowę segmentu wyrobów niszowych uwzględniających chociażby zmiany stylu życia i żywienia – zaznacza Cezary Szyłak.

Grupa Chorten, do której należy marka z Podlaskiej Spiżarni, jest firmą z polskim kapitałem, powstałą w roku 2009, z inicjatywy właścicieli niezależnych sklepów działających na rynku od 1990 roku. Dziś pod jej szyldem działa ponad 1100 placówek partnerskich oraz sklepy własne. Głównym obszarem działania są województwa podlaskie, lubelskie, mazowieckie, warmińsko-mazurskie oraz świętokrzyskie.

Joanna Hamdan 5127 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.