Aldi wchodzi w dostawy

Niemiecki dyskonter Aldi podpisał umowę o partnerstwie z amerykańską firmą Instacart. Będzie ona dostarczać produkty z Aldiego do klientów w Stanach Zjednoczonych.

Klienci będą mogli zrobić zakupy online w pobliskim sklepie Aldiego, a te zostaną dostarczone przez Instacart w mniej niż godzinę - donosi Financial Times.

Nowy program dostaw rozpocznie się od Los Angeles, Atlanty i Dallas jeszcze w sierpniu i ma "potencjał dalszej ekspansji".

Instacart ma już umowy na dostawy produktów z detalistami takimi jak Wegmans, Publix i Ahold Delhaize, jednak według ESM Magazine szuka partnerstwa, które pozwoli mu rywalizować z gigantami takimi jak Amazon.

Aldi ma w USA 1,7 tys. sklepów w 35 stanach, jednak w tym roku ogłosił plan ekspansji, który zakłada osiągnięcie 2,5 tys. sklepów do końca 2022 roku. Ma to kosztować 3,4 mld dolarów. Natomiast jego rywal z rodzimego i europejskiego rynku Lidl, który wkroczył do USA w połowie czerwca, ma zamiar uruchomić na wschodnim wybrzeżu kraju 100 sklepów do lata 2018 roku.

Magdalena Weiss 752 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.