Kamil Glik ambasadorem Rexona Men

Właśnie wystartowała kampania reklamowa marki z portfolio firmy Unilever z udziałem piłkarza.

Kampania wykorzystuje m.in. 15-s spoty telewizyjne i 8-s billboardy sponsorskie emitowane przy głównych wiadomościach i wydarzeniach sportowych.

Działania internetowe obejmują Facebook, YouTube i platformy VoD.

Marka Rexona Men została również partnerem programu "Misja Futbol", emitowanego w portalu Onet.pl.

Joanna Hamdan 4936 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.