Znamy datę debiutu kolekcji Heidi Klum w Lidlu

"Heidi & The City" to nazwa pierwszej odsłony kolekcji przygotowanej przez światowej sławy modelkę Heidi Klum specjalnie dla sieci Lidl. Kolekcja będzie miała swoją premierę 7 września br. podczas New York Fashion Week.

Dla marki Lidl będzie to debiut na międzynarodowym modowym evencie. 7 września w Nowym Jorku po raz pierwszy zostaną zaprezentowane wszystkie elementy kolekcji „Esmara by Heidi Klum”. Miejsce prezentacji nie jest przypadkowe.

Nowy Jork to metropolia, w której rodzą się modowe trendy; to także ulubione miasto Heidi Klum, które zainspirowało ją do stworzenia kolekcji „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City”. Drugim ważnym powodem to rozpoczęta w tym roku ekspansja Lidla w Stanach Zjednoczonych.

- Lidl nie miał do tej pory tak silnego połączenia z modą. Wraz z Heidi Klum, która jest źródłem inspiracji i jednocześnie uznaną projektantką, pragniemy to zmienić – podkreśla Piotr Rogowski, członek zarządu Lidl Polska.

Kolekcja oferuje miejski szyk z „efektem wow”: blezer w panterkę, delikatne topy, modne bomberki, dopasowane jeansy, subtelną koronkę, rockową skórę – wszystko to utrzymane w dominujących kolorach: jaskrawoniebieskim i o barwie koniaku. Linia obejmuje nie tylko ubrania (w rozmiarach od 34 do 44), ale także akcesoria i buty (dostępne w rozmiarach od 36 do 41). Każdą część kolekcji charakteryzuje „wysoka jakość w atrakcyjnych, typowych dla sklepów Lidl, cenach”: od około 25 zł do około 200 zł.

- Pragnę kreować modę z „efektem wow”. Stworzyłam kolekcję, której elementy można ze sobą dowolnie łączyć i która sprawi, że każda kobieta będzie dobrze wyglądać – wszystko to w bezkonkurencyjnej cenie – zaznacza Heidi Klum.

Linia „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City” trafi do sprzedaży 18 września. Pisaliśmy o niej już w czerwcu (http://handelextra.pl/artykuly/199711,heidi-klum-projektuje-dla-lidla). Będzie dostępna w ponad 600 sklepach Lidl w Polsce. Łącznie pojawi się w 28 krajach – w ponad 10 tys. sklepów stacjonarnych Lidl oraz trzech sklepach internetowych sieci.

Oto przedsmak tego, co nas czeka:

 

 

Katarzyna Pierzchała 1272 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.