Śliwkobranie Złotobranie

Pod takim hasłem marka Solidarność (Colian) z początkiem września ruszy z promocją Śliwki Nałęczowskiej.

W ramach akcji w punktach handlowych pojawią się dodatkowe ekspozycje Śliwki Nałęczowskiej. Producent przygotował także loterię konsumencką, w której do zdobycia będą złocone zawieszki. Codziennie do wygrania będzie 100 śliwkowych charmsów.

W loterii biorą udział wszystkie konfekcjonowane opakowania Śliwki Nałęczowskiej, w tym dedykowany akcji kartonik 205 g. Aby wziąć w loterii, należy dokonać zakupu przynajmniej jednego promocyjnego produktu, zachować opakowanie i wysłać kod promocyjny spod naklejki lub wnętrza opakowania za pośrednictwem SMS. Zgłoszenia można przesyłać do końca października br.

Akcja otrzyma wsparcie medialne. Zaplanowane zostały działania w Internecie, które obejmą kampanię displayową, w wyszukiwarkach SEM, a także aktywności w blogosferze oraz serwisach Facebook i Instagram. Przewidziano też sponsoring popularnych programów telewizyjnych: Na dobre i na złe, Pierwsza miłość i Koło Fortuny.

Aktywności będą trwały do końca br.

Joanna Hamdan 4936 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.