Wystartowała kampania marki Purina Adventuros

W ramach akcji emitowany jest 20 sekundowy spot reklamowy. Wsparcie obejmie również media społecznościowe takie jak Facebook.

Z początkiem sierpnia wystartowała kampania reklamowa marki Purina Aventuros należącej do Nestlé, która potrwa kilka najbliższych tygodni.

Celem kampanii jest budowanie świadomości marki, zachęcenie do spróbowania produktu.

W jej ramach pojawi się 20-sekundowy spot reklamowy, który będzie emitowany w następujących stacjach telewizyjnych: National Geographic, Puls 2, Viasat Nature. Wsparcie obejmie również media społecznościowe takie jak Facebook.

Dla właścicieli psów i ich czworonożnych towarzyszy marka Purina Adventuros przygotowała zabawę. We współpracy z aplikacją Endomondo zachęca do wzięcia udziału w wyzwaniu "Łapa w łapę. Bieg po przygodę". Wyzwanie polega na gromadzeniu kilometrów przebytych wspólnie ze swoim psem (można biegać, spacerować, jeździć na rowerze). Im więcej pokonanych wspólnie kilometrów, tym większa szansa na zwycięstwo - na pierwsze 23 osoby z najlepszym wynikiem czekają nagrody. Wyzwanie trwa od początku sierpnia do końca września.

Dodatkowo podczas eventu „Latające psy”, który odbędzie się w Warszawie w dniach 2-3 września, w namiocie Adventuros odbędzie się sampling przekąsek tej marki. Będzie również możliwość zrobienia sobie zdjęcia ze swoim psem.

Joanna Hamdan 4936 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.