Tak miksuje Frugo

Pod takim hasłem trwa największa w historii marki kampania promocyjna.

Frugo w ramach kampanii promocyjnej zaprosiło do współpracy artystę młodego pokolenia – Kamila Bednarka.

Tak powstał projekt, dzięki któremu zarówno miłośnicy Frugo, jak i fani Kamila mogą cieszyć się utworem „Poczuj luz”.

Właściciel marki – firma Food Care Group – wyprodukował zaś do niego klip, w którym, obok Kamila, wystąpił zespół Frugo: pitahaya, czarna wiśnia, porzeczka i winogrono.

Kampania rozpoczęła się w drugiej połowie maja i potrwa do 10 września br.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.