Remodeling sklepu za wieloletnią współpracę

Carrefour proponuje franczyzobiorcom, którzy działają w sieci od lat, przebudowę sklepu według najnowszych standardów.

Operator zapewnia, że w każdym przypadku przebudowa sklepu jest planowana indywidualnie, z uwzględnieniem potrzeb klientów danej placówki. Dzięki długofalowej współpracy z franczyzobiorcą, Carrefour ma możliwość lepszego poznania klienta i zrozumienia specyfiki danej lokalizacji, również m.in. dzięki narzędziom do analizy wyników sklepu.

Zmiany realizowane w trakcie przebudowy sklepu obejmują m.in. zmianę ustawienia sklepu oraz nowe wyposażenie obejmujące meble na działy warzywa i owoce oraz pieczywo, kasy dotykowe, regał na alkohole - w tym specjalny regał na wina, boksy kasowe, wejście oraz nowe wizualizacje (w tym czarno-białe grafiki, np. z lokalnymi motywami). Zgodnie z obecnymi trendami panującymi na rynku firma odsłania też witryny, aby zachęcały klientów do wejścia do środka, i doświetla najbardziej wrażliwe kategorie produktów oświetleniem punktowym.

Całość działań jest planowana wspólnie przez menedżera regionalnego i franczyzobiorcę. Po stronie franczyzobiorcy pozostaje jedynie odświeżenie lokalu. Pozostałe zmiany przejmuje na siebie Carrefour.

- Cenimy dobrą współpracę, a naszym priorytetem jest zapewnienie wsparcia dla naszych franczyzobiorców. Kilka lat na rynku detalicznym to okres, w którym wiele może się zmienić, dlatego naszym „długodystansowym” franczyzobiorcom oferujemy swojego rodzaju bonus w postaci remodellingu sklepu. Dzięki temu franczyzobiorca może skorzystać z najnowszych konceptów wypracowanych przez firmę i unowocześnić swoją placówkę – mówi Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska.

Carrefour informuje, że stale modernizuje wszystkie prowadzone formaty, w tym koncepty sklepów franczyzowych. - Firma bacznie obserwuje zmiany zachodzące na rynku i wprowadza nowe rozwiązania, żeby dostosować wygląd i ofertę sklepów do nowych trendów konsumenckich - podał operator w komunikacie.

W sieci Carrefoura w Polsce jest prawie 900 sklepów w pięciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni najmu ponad 230 tys. mkw.  oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Rozmowę z Markiem Lipką o franczyzie Carrefoura można przeczytać tutaj: http://handelextra.pl/artykuly/196631,sprawdzony-koncept

Barbara Mikusińska 593 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.