Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

CEDC International. Soplica Przepalana

Nowa, słodko-gorzka propozycja marki.

Nowa linia Soplicy inspirowana jest przepisami na dawne, tradycyjne polskie wódki gatunkowe, tzw. „przepalanki”, których historia sięga nawet XVIII wieku. Sekretem ich smaku był dodatek przepalonego w odpowiedni sposób cukru. Dzięki temu, te wódki zyskiwały delikatny smak z karmelową goryczką oraz bursztynowy kolor.

Takie też są oba warianty nowej Soplicy Przepalanej: Klasyczna, charakteryzująca się smakiem przełamanym goryczką karmelu oraz Z suszem owocowym, odznaczająca się karmelowym smakiem uzupełnionym nutą suszonych, polskich owoców.

Soplica Przepalana Klasyczna oraz Soplica Przepalana z suszem owocowym dostępne są w sprzedaży od sierpnia w kanałach handlu tradycyjnego i nowoczesnego w butelkach o pojemności 100, 200 i 500 ml. Rekomendowane ceny nowych Soplic to: 5,99 zł za 100 ml, 11,79 zł za 200 ml i 25,89 zł za 500 ml.

Wprowadzenie do sprzedaży nowych Soplic wspierane będzie materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach.

Joanna Hamdan 4936 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.