Pierwszy etap Barilla Cup zakończony

Roczne zapasy makaronu trafiły do 50 laureatów tygodnia, a udział w konkursie wzięło już prawie 600 osób.

2 sierpnia zakończył się pierwszy etap akcji Barilla Cup. Pierwsza tura składała się z dziesięciu rozgrywek, z której każda trwała tydzień.

Zadaniem uczestników w pierwszym etapie było przygotowanie potrawy z wykorzystaniem produktów marki Barilla, zrobienie zdjęcia i udostępnienie wraz z przepisem na stronie barillacup.pl.

Ze wszystkich uczestników I etapu wyłonionych i zaproszonych do kolejnego zostanie 60. Ich zadaniem będzie przygotowanie krótkiego filmiku, w którym każdy opowie, czego życzy marce z okazji 140 lat istnienia.

Trzecim etapem będzie wspólne gotowanie w obecności jury. Nagrodą główną jest wycieczka do miejscowości, w której powstała firma Barilla, czyli do Parmy. Barilla Cup jest organizowane od trzech lat.

Barilla to włoski producent makaronów i sosów dystrybuowanych na terenie całego świata od ponad 140 lat. W Polsce dostępne są makarony w wersji klasycznej, takie jak: Farfalle, Penne Rigate, Fusilli, Spaghetti oraz z linii Collezione: Castellane, Orecchiette, Casarecce, Tagliatelle, Pappardelle czy Lasagne. Oprócz odmian klasycznych, Barilla stworzyła również makarony pełnoziarniste. Barilla oferuje również sosy i pesto takie jak: Bolognese, Arrabbiata czy Pesto alla Genovese, Pecorino i Ricotta.

O rynku makaronów w Polsce pisaliśmy tutaj: http://handelextra.pl/artykuly/201613,makarony-najdynamiczniej-rozwijajaca-sie-kategoria

Joanna Hamdan 4936 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.