Lubella i fetowanie lata

W kolejnej reklamie tegorocznej kampanii marka przedstawia pomysł na lekką i prostą, a zarazem oryginalną sałatkę.

Kontynuując swoją kampanię „Lubella i 1000 pomysłów” marka postanowiła zachęcić konsumentów do świętowania lata.

W kolejnej reklamie tegorocznej kampanii Lubella przedstawia pomysł na lekką i prostą, a zarazem oryginalną sałatkę.

Patent Lubelli to ugotowanie makaronu w barszczu na bazie koncentratu Krakus. W takiej wersji stanowi on bazę do każdej sałatki. Dodając do niego zielony bób, ser feta i przyprawy, szybko wyczarujemy na talerzu danie godne każdej letniej imprezy.

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.