Robert Lewandowski w kampanii Coca-Coli Zero Cukru

Działania reklamowe dla marki wspierać będą również dotychczasowi ambasadorzy marki Coca-Cola, m.in. Maffashion, Martin, Rezi, Blowek oraz Masny.

Na sklepowe półki trafiła Coca-Cola Zero Cukru o nowym smaku. Zmianie formuły produktu towarzyszy także nowa kampania marketingowa z udziałem Roberta Lewandowskiego oraz jego kibiców.

Nowy spot emitowany jest od początku sierpnia.

Poza telewizją, firma zaplanowała również działania w digitalu (Ipla, TVPlayer, Youtube, Filmweb oraz Spotify), social mediach (Facebook, Instagram) oraz przestrzeni miejskiej. Spot będzie wyświetlany również w kinach w całej Polsce.

- Coca-Cola Zero Cukru od początku roku otrzymała duże wsparcie, zarówno w ramach kampanii mediowych, jaki i zwiększenia widoczności w punktach sprzedaży. Dzięki niemu odnotowaliśmy bardzo dobry wynik za pierwszą połowę 2017 roku.  Wierzymy, że nowe działania pozwolą nam osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty rynkowe – mówi Damian Podawca, senior brand manager w Coca-Cola Poland Services.

Coca-Cola z Robertem Lewandowskim współpracuje od od 2011 roku w ramach turnieju Coca-Cola Cup. W tym roku koncern zdecydował się rozszerzyć współpracę i zaangażować piłkarza do działań w ramach nowej kampanii.

 

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.