Netto: klienci wskazali produkty, których im brakuje

Dyskonty Netto rozszerzyły ofertę produktów Półki Zdrowia o 48 nowych artykułów. Zostały one wskazane przez klientów sieci jako te, które najbardziej chcieliby kupić w swoim sklepie.

Sieć po raz kolejny poszerzyła ofertę Półki Zdrowia o nowe, ekologiczne produkty. Tym razem przed podjęciem decyzji o wprowadzeniu nowości Netto zapytało swoich klientów, jakie są ich oczekiwania i jakich produktów brakuje im na Półce Zdrowia (badanie zrealizowane przez Intelevo wśród klientów sieci Netto, metoda CAWI przez system Opinello, N=2661, maj-czerwiec 2017 r.).

Z opinii wynika, iż klienci Netto w największym stopniu oczekują poszerzenia kategorii Zdrowa alternatywia, szczególnie w segmencie bakalii. 41 proc. ankietowanych zaznaczyło suszoną żurawinę z obniżoną zawartością cukru jako produkt, którego zakupem byliby zainteresowani najbardziej. Śliwki suszone bez pestek i konserwantów wskazało 37 proc. badanych, rodzynki sułtańskie bez konserwantów – 31 proc., a morele suszone bez pestek i konserwantów – 30 proc.

W odpowiedzi na oczekiwania klientów, oferta na Półce Zdrowia w sklepach Netto została wzbogacona o 48 nowych produktów. Wśród nich klienci znajdą m.in. wskazane w badaniu suszone owoce. Oprócz tego rozszerzono asortyment z przekąskami, w którym są np. chrupki kukurydziane, chipsy z soczewicy, miks past warzywnych, wafle bez cukru lub bezglutenowe biszkopty z galaretką. Oferta nabiałowa została wzbogacona m.in. o mleko bez laktozy, mleko kozie w proszku oraz o śmietankę do kawy bez laktozy. Nowe produkty znajdą także osoby szukające produktów bez glutenu, w tym chleb bez glutenu, bułkę tartą bez glutenu czy słodkie przekąski.

– Podpowiedzi klientów okazały się bardzo cenne i inspirujące, odkryły nową perspektywę przed naszą Półką Zdrowia - mówi Daniel Grabka, dyrektor zakupów Netto Polska. – Przeprowadzone badanie jednoznacznie pokazało nam, że produkty certyfikowane i zdrowe zamienniki cieszą się największą popularnością spośród oferty dostępnej w ramach Półki Zdrowia - zauważa.

Netto zapowiada kontynuację tego kierunku pracy nad asortymentem i poszerzanie kolejnych kategorii o produkty wskazane przez klientów.

Sieć dyskontów Netto należy do Dansk Supermarket. W Polsce obecna jest od 22 lat, ma ponad 360 sklepów i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ok. 5,5 tys. osób. Kilka dni temu – dokładnie 31 lipca 2017 r. - branże zaskoczyła wiadomość o rezygnacji Kenta Fogh PeterPetersensena z pełnienia funkcji dyrektora generalnego Netto Polska. Więcej o tym pisaliśmy tutaj: http://handelextra.pl/artykuly/201595,netto-polska-odszedl-kent-fogh-petersen.

Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.

Katarzyna Pierzchała 1439 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.