Selgros bierze się za turystykę

Selgros Cash & Carry wkroczył na rumuński rynek turystyczny, uruchamiając do spółki z niemieckim operatorem TUI platformę Selgros Travel.

Platforma co miesiąc ma oferować dziesięć pakietów turystycznych w różne miejsca docelowe, a turyści będą mogli dokonywać za jej pośrednictwem rezerwacji hotelowych na całym świecie – zapowiedział Selgros.

Rumuńscy konsumenci mogą zakupić za pośrednictwem Selgros Travel np. tygodniowy pobyt na Kubie za cenę od 999  euro za osobę lub na greckiej wyspie Santorini za 399 euro. Sylwester w Dubaju oferowany jest za niespełna 1000 euro a objazdówka po Toskanii w końcu września - za 599 euro.

Selgros Cash & Carry ma w Rumunii 21 placówek. W 2016 roku jego obroty sięgnęły 732 mln euro i były o 12 proc. wyższe niż rok wcześniej. Jednak zysk netto spadł o ponad 40 proc. do 5,6 mln euro.

To drugi gracz na rynku FMCG, który zdecydował się na rozpoczęcie działalności w branży turystycznej. Wyprzedził go Lidl, który wprowadził do oferty pakiety turystyczne w czerwcu 2016 roku.

Zdjęcie: Photogenica

Magdalena Weiss 834 Artykuły

Niepoprawna recydywistka - związana z "Handlem" w latach 1999-2005 i ponownie od 2016 r. Tropi najnowsze trendy na rynku FMCG i zmiany w gospodarce. Amatorka kuchni greckiej i bibliotek publicznych. Mieszka kątem u trzech kotów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.