Eurocash szuka Herosów Polskiej Przedsiębiorczości

24 lipca br. wystartował organizowany przez Grupę Eurocash plebiscyt "Herosi Polskiej Przedsiębiorczości", skierowany do właścicieli detalicznych sklepów spożywczych współpracujących z Grupą.

Łączna pula nagród dla przedsiębiorców to ponad 350 tys. zł na rozwój ich biznesów. Wystarczy pochwalić się osiągnięciami w prowadzeniu firmy i zachęcić do głosowania klientów swoich sklepów.

Konkurs „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości – Plebiscyt Handlu Detalicznego” skierowany jest do wszystkich właścicieli sklepów współpracujących z Grupą Eurocash.

Od 24 lipca, na stronie internetowej Plebiscytu www.herosiprzedsiebiorczosci.pl mogą oni rejestrować swoje zgłoszenia w wybranej kategorii (wszechstronność, lokalność, zaangażowanie, przyjazność i rodzinność), krótko opisując swoją historię biznesową.

Do drugiego etapu przejdą ci, którzy zachęcą największą liczbę swoich klientów do oddania na nich głosu. Głosowanie odbywać się będzie do 10 września br. za pośrednictwem strony internetowej konkursu. Zarówno udział w plebiscycie, jak i w głosowaniu jest bezpłatny.

Spośród 50 przedsiębiorców, którzy uzyskają największą liczbę głosów, komisja ekspercka wybierze w każdej z pięciu kategorii trójkę laureatów. W sumie wyłonionych zostanie 15 finalistów „Herosów Polskiej Przedsiębiorczości”.

Na dalszy rozwój swojego biznesu otrzymają oni odpowiednio: 40 tys. zł za zajęcie 1. miejsca, 20 tys. zł za 2. miejsce i 10 tys. zł za 3. miejsce.

Wyniki ogłoszone zostaną 26 września br.

Grupa Eurocash to największa polska firma hurtowa w branży FMCG, zaopatrująca sklepy niezależne oraz franczyzowe, a także współpracujące z nią spółdzielcze pod takimi markami jak: Abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep czy   Gama.   Zrzeszają one ponad 14 tys. sklepów.

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.