Luksja w niestandardowej akcji promocyjnej

Od połowy lipca żele pod prysznic z linii Luksja Care Pro, Care Pro Men i mydła w płynie Creamy mają specjalnie oznaczone opakowania.

Pośród 200 000 oznaczonych promocyjnie produktów ukrytych zostało 2 000 produktów, które nie mają koloru. W butelkach można znaleźć przezroczysty, bezbarwny żel pod prysznic lub mydło w płynie. Oznacza to wygraną. Produkt pozbawiony na czas promocji koloru jest pełnowartościowy.

Warunkiem otrzymania nagrody jest odnalezienie bezbarwnego produktu i zgłoszenie go poprzez stronę www.luksja.pl, rejestrując kod znajdujący się na promocyjnym opakowaniu.

Do wygrania jest 1000 nagród po 100 zł oraz 1000 nagród w postaci zestawów żeli pod prysznic Luksja Care Pro – dla kobiet i mężczyzn. Te osoby, którym nie uda się znaleźć bezbarwnych produktów, marka zachęca do dalszej zabawy – każdy zarejestrowany kod promocyjny bierze udział w dodatkowej loterii pieniężnej, w której do wygrania jest aż 4 x 5 000 zł.

Promocja dodatkowo będzie komunikowana w reklamie outdoroowej, na citylightach w największych miastach Polsce, w mediach społecznościowych a także poprzez materiały POS.

Akcja potrwa do 30 listopada br.

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.