Carrefour otwiera sklepy sezonowe

Obecnie sieć testuje cztery placówki w formacie express convenience, o powierzchni od 24 do 100 mkw.

- Zgodnie z naszą strategią, rozwijamy sieć franczyzową i poszerzamy ją o nowe rozwiązania i koncepty tak, by odpowiadały na zmieniające się potrzeby klientów, również te sezonowe - powiedział Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska.

Carrefour zapewnia, że indywidualnie dostosowuje, we współpracy z franczyzobiorcą, ofertę sklepów do potrzeb klientów w danej lokalizacji i elastycznie wykorzystuje elementy z różnych konceptów handlowych. Tym, co łączy wszystkie testowane sklepy, oprócz szerokiego wyboru napojów, jest sezonowa oferta niespożywcza, np. olejki do opalania, okulary przeciwsłoneczne, leżaki czy tekstylia.

Testowane przez Carrefoura placówki mają docelowo łączyć potrzeby turystów, którzy w miejscu wypoczynku poszukują oferty spożywczej podobnej do tej, jaką mają w miejscu swojego zamieszkania oraz potrzeby franczyzobiorców.

To nie jedyna sieć, która w tym roku otwiera sklepy sezonowe. Kaufland zbudował na The World Games 2017 market, który znajduje się w strefie kibica The World Games Plaza przy pl. Wolności we Wrocławiu. To pierwszy tego typu sezonowy tej sieci w Polsce. Sklep w strefie kibica ma konstrukcję namiotową i powierzchnię 300 mkw. W jego ofercie znajduje się ponad 70 artykułów, w tym produkty marki własnej Kauflandu K-Classic. 

Także Lidl otwiera sklep sezonowy. Po raz siódmy sklep sieci powstanie w Kostrzynie nad Odrą podczas 23. Przystanku Woodstock i będzie on otwarty 24 godziny na dobę. Lidl Rock Shop – Rockowy sklep Lidla otworzył się dla uczestników Przystanku Woodstock 31 lipca i będzie działał do 6 sierpnia (dzień po zamknięciu festiwalu) do południa. Sklep na Przystanku Woodstock ma konstrukcję namiotową i liczy 1400 mkw. Lidl przewidział jednak specjalne promocje pod kątem uczestników Przystanku.

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.