Modern-Expo Group kończy budowę kolejnej fabryki

Firma finalizuje budowę hali magazynowo-produkcyjnej w strefie ekonomicznej w rodzimym Lublinie. Powstaje tu także centrum badawczo-rozwojowe oraz hub logistyczny na Europę. Otwarcie wczesną jesienią.

Będzie to czwarta fabryka grupy, która ma już zakłady produkcyjne w Łucku (Ukraina), Wierchnim Dnieprowsku (Ukraina) oraz Witebsku (Białoruś). Ich łączna powierzchnia wynosi ponad 112 tys. mkw.

Modern-Expo Group zaczynało w 1993 r. jako niewielka firma z Lublina, która zajmowała się produkcją łatwych w montażu regałów dla niewielkich sklepów spożywczych. Dziś jest jednym z wiodących producentów i dostawców nowoczesnego i kompleksowego wyposażenia dla handlu w Europie. Ma swoje oddziały w: Łucku, Londynie, Moskwie, Berlinie, Paryżu, Amsterdamie oraz Dubaju i zatrudnia ponad 2500 osób.

Oferta firmy obejmuje kompleksowe rozwiązania dla handlu detalicznego, m.in.: regały handlowe, regały wysokiego składowania, boksy kasowe, rozwiązania dla magazynów, wyposażenie ze stali nierdzewnej, POS, terminale paczkowe oraz wyposażenie chłodzące.

Podobnie jak w przypadku linii lotniczych low-cost, Modern-Expo zależy na zachowaniu maksymalnej efektywności przy jednoczesnym obniżeniu kosztów działalności. - Dzięki temu klient otrzymuje produkt wysokiej jakości, w adekwatnej cenie i na czas – mówi Bogdan Łukasik, przewodniczący rady nadzorczej Modern-Expo Group (na zdjęciu).

Modern Expo Group współpracuje z największymi światowymi firmami, m.in.: Nestle, Auchan, PepsiCo, Grupą Metro, British American Tobacco, Rewe, Carrefour, Mars, Gazprom, Mondelēz International, McDonald’s. Na rynku polskim największymi klientami firmy są sieci sklepów: Żabka, Stokrotka i Spar. Ostatnio firma rozpoczęła współpracę także z siecią Carrefour. Produkty Modern-Expo Group są dystrybuowane do ponad 65 krajów.

- Sukces naszej firmy to zasługa m.in. budowania odpowiednich relacji z klientami, których zawsze traktujemy jak partnerów biznesowych. Nie chcemy być postrzegani tylko jako producent nowoczesnych, zaawansowanych rozwiązań, ale również doradca, który pomaga klientom zwiększać efektywność i zyski – tłumaczy Łukasik.

W tym roku firma rozpoczęła, dzięki swojej niemieckiej spółce, współpracę z międzynarodowym koncernem Schweitzer, światowym liderem w opracowywaniu i wdrażaniu nowoczesnych konceptów w dziedzinie retail. - Jest to dla nas szansa na uzyskanie wiodącej pozycji i rozwoju sprzedaży na jednym z największych wyposażeniowych rynków w Europie, obejmującym Niemcy, Austrię i Szwajcarię. Nowa spółka będzie odpowiedzialna za rozwój rynku, a także dystrybucję produktów Modern- Expo na tych obszarach – podkreśla Łukasik.

W planach firmy są kolejne kontrakty o zasięgu globalnym i osiągnięcie pozycji światowego lidera w produkcji oraz dostarczaniu nowatorskich rozwiązań dla handlu.

Katarzyna Pierzchała 1562 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.