Bakoma Twist z kampanią Sięgaj po więcej!

Wspólnie z influencerami Bakoma zachęca młodych i aktywnych, by rozkręcili się jeszcze bardziej.

Pod hasłem „Sięgaj po więcej! #twistyourself!” ruszyła kampania TV i digitalowa dla jogurtów pitnych marki Bakoma Twist.

15-sekundowy spot telewizyjny przedstawia influencerów, którzy realizują swoje pasje i pokazują je innym. Na promowanej w spocie platformie #twistyourself wystartował konkurs na najciekawsze i najbardziej szalone przemiany. Landing page akcji jest wspierany dodatkowymi filmami z udziałem dwóch z bohaterów kampanii.

Spot emitowany jest w kanałach tematycznych TVN Premium MIX, Polsat i IDMnet. W kampanii digitalowej wykorzystywane są serwisy Sataku, IPLA, VOD, Wp.pl, a ponadto gry, aplikacje i portale: YouTube, Demotywatory, Joemonster/Faktopedia i Kwejk. Równolegle informacje o konkursie pojawiają się w kanałach social media Bakomy, DDOB i influencerów. 

W spocie wystąpili: @ProziPix (tancerz Paweł Sołtysiński), @VeronicaMarie (vlogerka modowa, Weronika Borowska), @RizzeR (gamer Maciej Rybski) i @DawidFrank (magik Davyd Tyshchenko).

Kampania będzie trwać do końca wakacji.

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.