Coca-Cola Zero zmienia nazwę, smak i opakowanie

Coca-Cola odświeża markę Coca-Cola Zero. Po ponad rocznych testach napój w nowej odsłonie w pierwszej kolejności pojawi się w sierpniu br. na rynku amerykańskim.

Coca-Cola Zero zmieni nazwę na Coca-Cola Zero Sugar. Opakowanie zyska nowy wygląd, zmieni też się smak napoju.

Producent zmienił szatę graficzną, zachował jednak charakterystyczną dla tego napoju czerwoną kokardę na czarnym tle, dobrze znaną  fanom Coca-Coli.

Odświeżone opakowanie jest wynikiem strategii firmy One Brand. Zakłada ona, że wszystkie produkty Coca-Cola są pozycjonowane jako jedna marka, która ma różne warianty. Wzmacniana ma być tym samym świadomość marki,  niezależnie od tego, jaki wariant odpowiadający oczekiwaniom konsument wybierze.

Coca-Cola Zero Sugar będzie wspierana zintegrowaną kampanią marketingową, w telewizji, radiu, outdoorze, w social mediach i detalu. Ma trwać ona od września do grudnia br. Jak informuje koncern Coca-Cola, będzie to największa kampania dla tej marki od momentu jej wprowadzenia w 2005 roku.

O nowych i wycofywanych produktach Coca-Coli czytaj:

http://handelextra.pl/artykuly/198317,coca-cola-wprowadza-na-rynek-nowosc

http://handelextra.pl/artykuly/197957,coca-cola-life-znika-z-brytyjskiego-rynku

Joanna Hamdan 4936 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.