Mars: europejska premiera nowej marki

Goodness Knows to marka niskokalorycznych owocowo-zbożowych batonów znana dotąd tylko na amerykańskim rynku.

Jej europejską premierę Mars zapowiedział na sierpień w Wielkiej Brytanii. Ma to być największe wprowadzenie nowej marki przez tego producenta na brytyjskim rynku od 20 lat. Goodness Knows to batony z owocami, całymi orzechami,  ziarnami  owsa, oblane ciemną czekoladą. Każde 34-g opakowanie zawiera cztery snacki.

W Wielkiej Brytanii linia będzie początkowo składać się z trzech wariantów smakowych: żurawina i migdały; jagoda, migdały i jabłko oraz migdały i orzeszki ziemne. Batony nie zawierają sztucznych barwników, aromatów i konserwantów. Jeden dostarcza 150 kalorii, o 100 mniej niż klasyczny baton Mars.

Nowa marka jest odpowiedzią producenta na trend zdrowego odżywiania się przez konsumentów i dbania przez nich o dietę, a także na rosnąca popularność niskokalorycznych batonów zbożowych. Jak donoszą brytyjskie media, Mars zapowiedział, że na reklamowe wsparcie nowego produktu planuje wydać w ciągu roku 4,6 mln funtów. Producent spodziewa się, że w Wielkiej Brytanii Goodness Knows odniesie sukces podobny do tego w Stanach Zjednoczonych, gdzie w ciągu pierwszego pół roku od wejścia na rynek stał się trzecim brandem. 

Na pytanie handluextra o plany wprowadzenia tej marki na polski rynek, Mars Polska odpowiedział, że na razie Goodness Knows będą dostępne w Wielkiej Brytanii: - Słuchamy bardzo uważnie naszych konsumentów, ale w tej chwili jest jeszcze za wcześnie, żeby mówić o planach obecności marki w Polsce.

 

 

 

Barbara Mikusińska 617 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.