Eurocash Alkohole promuje Drinco

Nowa aplikacja mobilna Eurocashu wspiera sprzedaż w sklepach detalicznych.

Aplikacja Drinco oferuje konsumentom miejsce, w którym na bieżąco będą mogli zapoznać się z informacjami o najnowszych promocjach i ofertach specjalnych w lokalnych sklepach. Aplikacja jest dostępna do pobrania w sklepach App Store i Google Play.

Drinco stanowić będzie także platformę, na której niezależni przedsiębiorcy mogą sami ustalać, na co i kiedy dadzą  konsumentom rabaty na alkohole i napoje.

- Dotychczas większość akcji promocyjnych prowadzonych w ramach sieci handlowych była inspirowana i kreowana odgórnie. Przejście na nowy kanał komunikacji z klientami - urządzenia mobilne - wymaga zmiany myślenia i wypracowania bardziej innowacyjnego podejścia  - mówi Maciej Hojszyk, dyrektor marketingu Eurocash Alkohole.  Tłumaczy, że aplikacja Drinco pozostawia właścicielom sklepów pełną swobodę działania. - Oni sami decydują, kiedy wystartują z nową promocją i jakie produkty będą nią objęte. Dzięki temu są w stanie szybciej reagować na lokalne trendy i skuteczniej przyciągać do sklepu nowych klientów. Ponadto – dodatkowo zarabiać, bo za zrealizowane Drinco-kupony właściciel sklepu otrzyma dodatkowe wynagrodzenie – argumentuje.

Drinco to aplikacja, z której skorzystają także konsumenci. Specjalny system elektronicznych kuponów rabatowych na bieżąco informuje o promocjach w okolicznych sklepach.

Drinco to część zestawu narzędzi wsparcia sprzedaży dla tradycyjnych sklepów detalicznych. W jego skład wchodzą  również aplikacja edukacyjna PingWin oraz Kreator gazetek promocyjnych. Całość – pod nazwą P@ka Lidera.

- Konsumenci oraz sklepy detaliczne coraz częściej korzystają z nowoczesnych technologii. Chcemy docierać do nich dokładnie w tych miejscach, w których szukają oni informacji o produktach i najnowszych promocjach. Konsumenci regularnie przeglądają ofertę alkoholi na smartfonach i tabletach; podobny trend obserwujemy wśród sklepów - co miesiąc na naszej stronie odnotowujemy 40 proc. udział ruchu mobilnego – podkreśla Maciej Hojszyk.

O innych aplikacjach Eurocashu, skierowanych do właścicieli sklepów czytaj: http://handelextra.pl/artykuly/200837,aplikacja-mobilna-ehurt-od-eurocashu

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.