Grześki wracają do szkoły

Marka z portfolio firmy Colian ruszyła z akcją konsumencką.

Na wielbicieli kultowych wafelków czeka ponad 1 000 limitowanych grześkowych plecaków.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić 2 produkty marki Grześki w opakowaniu z naklejką promocyjną i na fanpage Grześki na Facebooku lub Instagramie opublikować zdjęcie bądź film z własnych przygotowań do powrotu do szkoły.

Zgłoszenia można przesyłać od 15 sierpnia do 15 września.

Promocja konsumencka uzyska wsparcie w Internecie (w serwisach i wyszukiwarkach SEM), w tym w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram). Akcji Grześki wracają do szkoły towarzyszyć będą aktywności telewizyjne. W punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe ekspozycje. Dedykowane stojaki, podesty i palety wzmocnią zasięg akcji.

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.