Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Grupa Żywiec. Desperados Nocturno

Nowy w rodzinie.

Desperados wprowadza na rynek wariant o smaku tequili oraz ciemnego rumu i 7-proc. zawartości alkoholu.

Desperados Nocturno to trzeci, obok Original i Red, wariant marki. Od lipca dostępny jest w sklepach w całej Polsce w butelkach 400 ml i multipaku 3 x 400 ml.

Natomiast w sierpniu ruszy kampania wspierająca wprowadzenie nowego Desperadosa Noctruno. Obejmie spoty telewizyjne, digital, mobile, PR oraz działania w punktach sprzedaży.

W sierpniu i wrześniu będzie można spróbować nowego wariantu podczas specjalnych akcji samplingowych.

 

Joanna Hamdan 5672 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.