Międzynarodowy Kongres Promocji Warzyw i Owoców już we wrześniu

Jego celem jest propagowanie idei "5 porcji" związanej z rolą owoców, warzyw i ich przetworów, w tym soków w żywieniu człowieka, a także właściwej polityki prozdrowotnej.

Tegoroczna 13. edycja Kongresu organizowana jest wspólnie przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) i AIAM5 International Alliance of Associations and Movements “5 a day”/Międzynarodowy Sojusz Organizacji i Stowarzyszeń na rzecz „5 porcji”.

Wydarzenie odbędzie się w dniach 19-20 września w hotelu InterContinental w Warszawie.

Za działania komunikacyjne XIII Międzynarodowego Kongresu Promocji Warzyw i Owoców będzie odpowiadać  agencja Michael Bridge Communication.

Nowy projekt to kolejna inicjatywa komunikacyjna dotykająca obszaru zdrowego odżywania, która będzie realizowana przez zespół agencji specjalizującej się m.in. w prowadzaniu projektów i kampanii informacyjno-edukacyjnych realizowanych dla klientów z branży spożywczej.

Joanna Hamdan 4936 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.